skit

Jag saknar dig, jag saknar att ens du inte är nära mig, mitt härta svider såfort jag tänker att du inte är närvarande - nära mig. Jag hatar att du bor där, kul för dig. skit för mig. Jag saknar dig, så du kan nte fatta, tårarna bara brusar i mina ögon ibland, tänker på dig när jag är i skolan. Jag kommer ihåg tiderna med dig, när vi tom var på dagis, vi var bäst. Det var bara vi 2. Nu bor du där borta, men din låtsasfamilj o din mamma. Jag hoppas ni har det bäst, men jag mår skit över att du inte finns här, nuförtiden kan kan inte springa ner till dig o fråga '' VARA? :d '' Utan vi måste vara på ett lov, jättekul, yay. -.- Jag saknar dig fukkingmycket, inget är sig likt utan dig, varför kan du inte komma tillbaks, bara för en dag? Och helst vara här föralltid. Bara vara med mig. WHYWHYWHY?! Jag kan bara inte fatta att det har gått flera månader utan dig, känns som flera år. Mer än det, FLERA LIVSÅR! Mitt hjärta svider, mina ögon rinner, jag mår skit. Jag hoppas att du läser dethär,bästavän,syster, ÄLSKLING. Kom tillbaks. I need you, more than you can think. Jag älskar dig, och hoppas att du mår bra. Everytime u smile, i smile. Jag får väl bara ta skiten och fortsätta leva - helt enkelt svårt! ♥


Sjuka söta underbara älskade unge, kom tillbaks. Jag kan inte leva utan dig. Fyfan. <333333333


Kommentarer
Postat av: Nelly.

SV: Tack tack :)

2010-09-07 @ 22:19:32
URL: http://nelluw.blogg.se/
Postat av: Mami

Hjärtat...

2010-09-07 @ 23:49:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0