''Sminkhörna''

Ni kanske inte att jag sminkar mig? Nej, jag gör inte det i skolan, eftersom vi typ inte får det. Jag har dock inte frågat, men om JAG börjar, så kommer killarna börja kalla mig för fjortis, jo, det är sant. Eftersom på ett skoldisco så hade jag Mascara o Läpgglans, och så hade jag plattat hår. Han Bah ''fjortis'' Han var väl inte seriös, men det känns lite B ändå. ;) Men ibland sminkar jag mig, bara för att..
 

 
Både mamma o pappa är lite halvsura och tjatar på att jag måste stänga av, nåväl grattis morsan & Farsan, ni får som ni vill. GODNATT! 


Kommentarer
Postat av: josse

sv: jag mår bra, hur mår du?

2010-09-05 @ 07:55:13
URL: http://jagkallaslilljosse.blogg.se/
Postat av: Matilda/greenmj

Heejsan <3 Älskar din blogg!! Asså sjukt att ni inte får sminka er. Fast våra killar är oochsåå så ;D <3



PUSS.

2010-09-05 @ 08:10:50
URL: http://dontworrybehippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Förutom Anonym.
Är du lat eller?

Din msn? (Bara jag som ser)

Har du blogg?

Vad ville du bby?

Trackback
bloglovin
RSS 2.0